Effektiv & Arbetlös

Jag måste säga att mitt arbetslösa liv är ganska fullspäckat ändå...
Idag gick jag upp 07.30! Ohh, inte illa, så tidigt har jag inte gått upp på länge...
Men idag var det en dag full av nervositet och erfarenheter...
*Köra mamma till jobbet
* Vaccinera mig mot gula febern och hepatit a&b, något som jag var väldigt nervös över :S men jag överlevde! :D Glad och som jag var när det var över så började jag skratta lite för mig själv medans g låg där på britsen å tittade under tiden sköterskan pratade me doktorn... denna flummighet har äna suttit i lite sen dess...
* Åkte och grejade i mitt nya stall, fixade i ordning osv
* åkte till Malin ocjh fikade ( och där lät det väldigt arbetslöst igen) men det är ju vad vi är så! Mkt trivsamt och härliga samtal :)
*Sedan fick jag börja vara nervös igen :S Dags för blodprovet! Ska testa så att jag inte har hepatit C eftersom jag bytte blod när jag föddes, och eftersom jag haft en skräckupplevelse sedan yngre dagar så bävade jag mycket inför detta, men mamma bedövade mina armar och Malin följde med mig till vårdcentralen, ännu ett besök denna dag. Och även detta gick bra och Jag överlevde! Sikken Kanondag va!
* å nu sitter jag här å väntar på att åskan ska dra vidare och regnet ska blöta ner någon annan för jag å pappa behöver gå UT och greja omgående! hmmm....

AA, se vilka upplvelser man kan vara med om när man inte går i skolan, har lärt mig massa idag, som att det inte är farligt med sprutor! det är väl viktgare än typ, vad ett verb är eller..?

BTW: sammanträde någon dag? Björn: Jag å malin föreslog fika på onsag..? funkar det? Ak får gärna vara med som sekreterade oxå ;)

Bye bye // Viktoria

Kommentarer
Postat av: Björn

Det blir super! Blir det kampning till helgen?



puss

2008-09-08 @ 23:24:27
Postat av: AK

åh ni e ju för söta! =D

jag kommer!

2008-09-09 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0