En måndag i sänder!

Efter att gått upp vid 10 och satt ensam i köket frågade jag mig för första gången varför jag gick upp så tidigt. Lets face it, det fanns absolut ingenting att göra. Så vad jag gjorde var att jag, utan att jag egentligen tänkte särskilt mycket på det blev helt, totalt fast i dagens Smallville avsnitt. Verkligen fast! Det var precis som när jag hade tittat för mycket på 'Hem Till Gården'. Jag liksom kände karaktärerna, jag till och med slog till med några kommenterar som 'det där är så typiskt Clark' i huvudet. Min enda ljusglimt var när jag såg klart andra säsongen av Heroes med min lillasyster. Är det bara jag som har så här tråkigt?

Puss puss :)

/Björne

Kommentarer
Postat av: Björn

jag kan lägga till att jag sitter och gråter till caribbean blue? världens finaste låt! :)

2008-09-08 @ 23:27:44
Postat av: Bjrn

Evacuee hette den visst

2008-09-08 @ 23:32:52
Postat av: Viktoria

Oj Björn, du har verkligen lyckats med det där arbetslösa livet ;) hehe

2008-09-09 @ 16:02:44
Postat av: elin

börja städa hemma eller någonting :)

2008-09-11 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0