hej & hå

Japp, då samlades vi kl 11 för att dra igång aktiviten: stavgång
Björn kunde dock inte närvara efter´som han än en gång fick hoppa in och vikariera... (ska du uteslutas snart eller?)
Japp, jag, Malin & Ak fick oss i alla fall en fin promenad mede dessa stavar..Malin var rutti och hade lånat sin mormors finfina stavar.. Själv nöjde jag och Ak oss med skidstavar..funkade också fint förutom att ljudnivån när dessa nuddade marken blev skrämmande hög! Efter att ha hört på detta ljud i en timma så blev vi nog mer psykiskt slutkörda än  fysiskt.. det var inte så jobbigt men vi fick iaf rört på oss :)
Och när vi kom hem väntade såklart fikan, kaffe & kladdkaka! Inte illa.. eller aa, vi mådde typ rätt illa sen efter men..
Jaja, det var den aktiviteten det... väntar med spänning på nästa..

Idag kändes allt ovanligt grått & trist dock.. =/ Känns så segt allting och jag fick nästan en hemsk längtan efter skolan igen...eller suget efter att börja plugga kändes starkt.. aa inte just suget efter att stressa sönder och det där med att prestationsångesten kväver en men.. aa tror ni fattar...

Jaja, sitter nu å väntar på att Malin ska duscha klart snart så att vi kan dra en repa till ikea och döda några timmar...

Ha det fint alla andra aktiva människor!

// VIC

Kommentarer
Postat av: Emma

En länk till Björn kommer här då jag inte hittade hans msn :P Var uttråkad, loggade in på youtube och sökte på "hejsan" och denna film ploppade upp som andra filmen i listan.. :p http://www.youtube.com/watch?v=KAA5e5RmB8c

2008-09-18 @ 17:44:45
URL: http://emmalo.blogg.se/
Postat av: Björn

HAHA :D min estet-syster rockar!!! :p

2008-09-18 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0