Komedi och Kanelkransar!

Ja, idag var dagen med stort D där komik och humor stod på menyn!. För underhållning stod BG, Möller, den söte Soran & Özz och platsen var Storan i Göteborg där premiären av den senaste turnén gick av stapeln. Dagen hade fram tills dess varit lite si, och så frånsett en smakfull kanelkrans som jag bara var tvungen att köpa när jag såg den. Jag fick dessutom chansen att vara en god medborgare genom att snällt förklara för den nya stackars expediten att kransen faktiskt kostade 24.90 och inte 8.90 som han nervös hade knappat in (och som han förövrigt hade gjort sedan han började där). Jag skickade glatt fram min tjugofem kroners sedel (eller vänta nu....???) och han svarade "Man lär sig något nytt varje dag!". Och jag kan inte annat än att hålla med!

Tack och adjö!

/Björn :E

PS Jag han dessutom kika klart på 'Son Of Rambow' där karaktären Didier Revol iförande en röd nätbrynja och lackskor, utsvängda byxor med läppstift, feta brillor och den självklara attributen... Den matchande handväskan! (You got to love France!). DS


...

Kommentarer
Postat av: AK

var dom bra eller? Bg och co? =D

2008-09-25 @ 19:12:48
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

Grymma! :D

2008-09-25 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0