Lite av en comeback!

Hej, hallå och hej.

Först och främst! Vad har hänt med den orginella designen?

Och för att andra skulle det här inlägget kommit igår. Men blogg.se verkade ha lite tekniska problem :)
Idag var min allra första måndag som jag jobbade. Efter att ha blivit uppringd/väkt :( vid 8 snåret och avbokat IKEA turen med Emelie (<3) så bar det av till Jörlanda.

Dagen visade sig bli en besvikelse! Inte nog med att barnen var trötta och hyper-aktiva, till råga på allt fick jag för första gången erfara en bitter och elak mentor!... Okej, egentligen var hon varken elak eller bitter men hennes inställning till vikarier var känndes verkligen som ett spjut genom hjärtat! Jag citerar: "Vi brukar alltid sätta vikarier i köket och låta dom ta hand om disken eftersom dom inte känner till barnens speciella behov". Men HALLÅ!!!! Jag blev helt paff! Jag vill ju vara med barnen, inte diska.
/231009/entries/article/18308451/emmalo.blogg.se
Eftersom jag kände mig lite nere blev det Lost Highway med K Nilsen (http://www.youtube.com/watch?v=0oZvxqJ9q-I) på högsta volym hela vägen. Den har helt klart blivit en favorit låt!
Aldrig mera Katthult säger jag!

/Björn-:E

Tack till Emma som hjälpte mig med länken ;)

Kommentarer
Postat av: AK

hahah du har det inte lätt hörru! ;)

2008-09-22 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0