Mindre lyckat...

Jo för när vi skulle få vår efterlängtade fika så .. eller aa få är fel ord, när JAG skulle köpa vår fika, det var liksom min tur att betala eftersom Malin betalade min lunch igår :) SÅ jag skulle vara lite käck och bjuda henne! Så Malin får fint välja ut vad hon vill ha sedan går hon och sätter sig tillrätta vid sofforna... Så där står jag själv när cafébiträdet helt plötsligt säger: "nä, detta köpet medges inte".... Ehh nähä.. och då slänger jag ur mig kommentaren :" Vad ska jag göra då? jag har inga kontanter.." Den kommentaren kändes ju slagkraftig... fast sen hämtade jag mig och sa istället : " aa vänta då så ska jag gå och se om min vän har pengar..." Det hade ju malin såklart så det fick bli hon som stod för fikat också! ..
Jaja, jag är skyldig henne en del..
Är detta ett bra exempel på att vara arbetslös, det där med att man har missat lite att det inte kommit in några pengar på kontot än..?

Fast då ska jag ändå meddela att jag verkligen inte ligger på latsidan vad det gäller jobb!
Jobbar: mån, ons, tors å kanske fredag denna vecka på Kinnamark och så ringde dom från Perstorp i morse och frågade om jag kunde jobba där mån & tis! Herre, det är ju nästan så att ja jobbar ihjäl  mig! borde kanske lugna ner mig så jag hinner med mig själv, rivstarter kan ju vara jobigt.. jag blir ju helt paff nu när mina dagarbara försvinner och jag inte hinner med allt jag gjort nu för tiden! inte lätt asså...

Får la sova snart nu då så man orkar med arbetssagen i morgon!

Godnattpussar&kramar på er! / Viktoriai

Kommentarer
Postat av: Malin

haha det är ju bra att du arbetar så du kan betala av dina feta skulder till mig ;)

2008-09-24 @ 10:35:00
Postat av: Björn

Gott Malin! Tycker alltid det känns som om man tjänar pengar när man får tillbaka dom haha ;)

2008-09-24 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0