så jävla arbetslös

Jag skulle vilja ta tillbaka allt jag sagt om att det är skönt att inte ha något jobb och bara gå runt hemma. Det är så sjukt tråkigt att jag tror jag börjar bli deprimerad.
Idag så ringde dom ifrån vikariesamordingen, happy, tror ni inte jag missar att dom ringer då utan sover vidare, joooohdå. FAN!!!!!!
Jag behöver rutiner nuuuu !

Tog mig ut på en joggingtur som varade ett tag, hade inget annat för mig så jag sprang runt på massa olika ställen i stenungsund. Nu skall jag nog ta min cykel och mäta ut sträckan, roligare liv får man leta efter.

galen


// MAlin


Kommentarer
Postat av: Björn

När ringde dom? :O Det behövdes en till på Anrås där jag jobbade idag! Om du ändå svarat ;)

2008-09-30 @ 14:37:57
Postat av: Malin

Tidigt :/ jag fattar inte hur jag kunde missa det ! Så kaaaaasss

2008-09-30 @ 15:51:43
Postat av: Björn

Du är inte kass! Du är bäst! :D Puss

2008-09-30 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0