Skog & Giraffer!

Idag tog mig jobbet till Ucklum som beskrevs av en uppmärksam fröken som "En liten, liten prick på kartan som knappt finns". Som vanligt när man kommer till ett nytt ställe finns det alltid några/någon som är lite rädda för mig. Tyvärr för den stackars flickan så blev jag tillsagd att sitta bredvid just henne! Ni kan tänka er! Hon vågade knappt äta något och efter 10 minuter började hon gråta. Men dagen var ändå super mycket pga av den undebara personalen och de förtjusande barnen. Till lunch hade jag planerat att ringa min Ak, men då hon var ute och skurade golv i vanlig manér bar det av till den lite mytomspunna UCKLUMS GRILLEN ensam!!! Väl tillbaka gick nästan hela den resterande dagen åt att bygga en giraff av kappla med hjälp av mina goda kollegor som gick under alias'en  Byggare Bob och Räven. Resultatet blev något som både jag, Räven och Bob kunnde känna oss stolta över!

......
Sjukt snygg om du frågar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Björn

Och DÄR klarar jag veckans blogg-gräns lite sådär sent och elegant ;)

2008-09-25 @ 18:24:04
Postat av: AK

Fan vad duktig du är! =D

jag är sjukt stolt över dej! ;)

en verkligt fin giraff oxå!

2008-09-25 @ 19:11:14
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur fint som helst ju :)

2008-09-25 @ 23:09:05
Postat av: Viktoria

A , det var inte illa! imponerande, jag som var orlig för att du skulle misslyckas och så var det JAG som inte klarade gränsen! :S



Sjukt fin giraff btw

2008-09-26 @ 00:51:10
Postat av: Björn

Vad gullig du är Viktoria! Du får börja sätta dig själv i första hand i fortsättningen ;) PUSS

2008-09-26 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0