Söndag och en ond tumme!

Söndagen började seg och tråkig och inte blev det bättre när jag upptäckte att någon ätit upp min salami! Frukosten uteblev förstås och istället blev det lite Seinfeld sådär på morgonkvisten. På Eftermiddagen stog match på schemat och allt kändes bra tills ungefär 10-12 minuter in i första perioden då jag som den lagspelare jag är slänger mig framför skjutande spelare vilket efter jag knäcker näsbenet och fick åka ambulans. Njaaa, visserligen täckte jag ett skott men istället för näsbenet så träffades min vänstra tumme! Vilket gjorde minst lika ont om du frågar mig (mycket pga mina känsliga händer). Där var min innebandy dag över och jag fick gråtandes omhändertas av en lagkamrat. Imorgon bär det av till Stora Höga och jag är lite bekymrad över om jag kommer att skrämma barnen med min fula tumme eller inte. Ja, ja... Only Time Will Tell!

kiss /Bjrn

Kommentarer
Postat av: Malin

ingen salami ingen frukost ? :P

2008-09-29 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0