Stress

Phu!
Har kommit på en sak i allafall, vad stressigt allt bli när man har ett jobb, för asså, man har ju vissa grejer man ska hinna med på en dag... och i vanliga fall så brukar dessa saker hinnas med ganska perfekt en vanlig dag.. men när man jobbar! jadå ska man hinna med allt det fastän efter kl 17, och där har vi inte mycket tid att snacka om asså, allting blir ju så stressigt.. Viktoria är absolut inte en person som påverkas det minsta positiva av stress! Jag utvecklas till en jätte arg och bitter människa som bara gnäller.. som precis nu. usch

har i allfall jobbat idag då, hem, "kasta i sig mat", träna för att sedan hinna träffa Ak, Malin & Björn för möte ikväll då  :)
 Å nu har jag yrat runt här hemma och packat min väska eftersom jag drar en repa till Esilstuna imogon, och stannar tills på söndag. Blandade känslor inför den resan asså men japp, nu ska vi åka och jag hoppas det blir en kanonhelg så att man åter kan ta tag i en arbetsvecka!
Ha en kanonhelg
Nu ska jag sussa sött i de knappt 6 timmar jag får! haha herre vad ja klagar!  SKa försöka bättra mig på den fronten!

Godnattpussar / Viktoria

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag var klarvaken till halv 3 igår! Lite mycket kaffe kanske? :p

2008-09-26 @ 09:56:12
Postat av: AK

hahah härligt björn!

nu e känslan till helgen lite annorlunda än den var då ;)

2008-09-28 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0