Viktoria is back on de arbetslösas track

För det första vill jag kommentera ryktet...
Svar: Mitt försvinnnade berodde inte på mina 7 älskares befinnnade i min resväska..
Däremot har jag efter min hemkomst mått lika bra som en pressad vitlök... aa typ så, känt mig lite nermald och inte riktigt samansatt.. men min styrka börjar komma tillbaka! Gud ska veta att det inte är lätt att leva utomlands, verkar kanske glassigt, men vill man hitta ett säkert sätt att bli sjuk på ska man göra en sådan resa , inte sova, leva på alkohol och steka i solen så har man sjukan som handen i handsken!
Där har ni min förklaring, ingen annan, det är inte klokt vad folk kan få för sig konstiga saker...? =S
Kankse börjar man tänka för mycket när man är arbetslös..? Hmm aa jag vet inte

De senaste dagarna har allts¨mest handlat om att vila ut... så att jag återigen kan ta tg i mitt stressiga och effektiva liv!
ehh,,, aajo, kolla lite film , fika, rida.. vara med malin. mkt hekstiskt!

Men EN sak, : jag ska på arbetsintervju på Tisdag kl 13, jajjemen,! så kan det gå! // Viktoriaaaaa

Kommentarer
Postat av: Björn

"Mitt försvinnnade berodde inte på mina 7 älskares befinnnade i min resväska" AHA! Så du smugglade alltså med dig greker hem! :D

2008-09-04 @ 15:40:38
Postat av: AK

ojojoj!

vardå? :D

2008-09-04 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0