0

"Fattig och student", jag är bara fattig, inte ens student. Fick det ganska klart för mig förut när jag skulle betala inträde när mitt egna lag spelade match. Dom spelade mot Rössö på borta plan och då passar såklart uddevallaborna på att suga ut 40 kr ur alla förutom pensionärerna som fick gå in för en tjuga! Jag hade ju bara 35 kr (snåle gubben kunde inte bjussa på 5kr ens) på mig så det fick bli att åka in till Uddevalla C för att hämta ut lite pengar på ett kort som visade sig ha under 100kr kvar, så det blev inga pengar där heller. Hm...tänkte så det knaka, fick tag på lite kontakter och vips hade man fått fram en 100lapp (lånat).
Vill säga att det inte var värt besväret eller pengarna. Det var kallt, och Vallen förlorade fast sällskapet kan jag inte klaga på!
Nu är jag villig att göra vad som helst för att tjäna pengar, nästan vad som helst.

// Malin


Kommentarer
Postat av: b

hahaha, det bor allt en blond callgirl i dig ;)

2009-04-18 @ 21:27:03
Postat av: AK

haha naa stackars dig malin! Lider med dig har bortifran!

2009-04-19 @ 06:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0