Bye Bye Sverige

mm, nu är det ca 6 timmar tills jag och ak ska sätta oss på planet för att lämna landet en liten sväng, kanske lika bra med tanke på att polisen verkar ogilla oss ;)
nej, men skämt å sido så är det ju gott att bara dra lite också, vad som kommer hända, vad vi ska uppleva, få se och få vara med om är nu up till Gud. Eller någon annan slags kraft, vilken det nu är som får saker att hända.

Väskan är packad, redan på väg att gå sönder också, bra där. det kan bara bli bättre!

Jag hoppas att ni kommer ha det bra här hemma! :) Björn och Malin, lite skärpning ändå, tar jag mig in på en dator där borta så vill jag för f*n att ni ska ha skrivit något!! annars kommer jag bli mkt ledsen i ögat och ska själv försöka uppdatera när jag kan!

Jag sitter här hemma alldeles lugn.. är det normalt? brukar man inte vara lite uppstressad när man ska resa? hmm..  det om något gör mig lite orolig, men då är jag i alla fall orolig över nåt!

Ta hand om er!
ni kommer förmodligen ha ett roligare dygn än mig eftersom 26 timmars flygresa väntar! wiiiie ..??

Pussar&kramar! // Viktoria!!! Snart i Australien


Kommentarer
Postat av: b

heeejdåå ♥♥

2009-04-15 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0