Dag 11#, "Min katt luktar passion"

Jag vaknade tidigt denna lönemåndag. Och om jag nu hade varit lite samhällsproduktiv, vilket jag alltså inte är. Så hade även jag fått något att götta mig i. Men icke. Skäggstubben á la McDreamy fick säga farväl och vipps var jag på väg ner till tygaffären. Jag kom i hopp om inspiration men möttes av en underlig doft av typ, möggel/deodorant? Den var iaf sjukt äklig så jag gick till bibloteket och läste ELLE inredning. As bra! ♥




När jag kom hem hade Maximilian laggt sig i min nybäddade säng och hade lyckats förstöra den perfekta symmetrin i kuddarna som jag placerade ut tidigt imorse. Och det var när jag började klappa honom som jag upptäckte att pälsen typ var helt oljlig. "- Hm", tänkte jag samtidigt som det slog mig att jag faktiskt kunde ha råkat tagit i hans päls med den där passionsfrukt oljan jag smorde in min brända hy in igår kväll. A-HA!



♥♥♥


Nu ska jag äta. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0