Dag 2#

Åter igen har jga blivit välsignad med en fantastisk dag... Som jag till 80% spenderade i en bil. Vilket totalt hade varit tråkigt om det inte varit i sällskap med Billy och någon blond tjej (E någonting tror jag hon hette?) haha :)

Första stoppet var IKEA och därefter bar det av mot mormor Wiman i Angered. Jag älskar verkligen gamla människor. Väl där fick jag reda på att hennes ex Erik INTE (!!!) bodde på orust som jag trodde, utan i Trollhättan. Så efter att ha haft solen i ögonen i ett flertal timmar i sträck var det knappt jag kom ihåg att blogga. Det går inte att beskriva i ord vilken K-A-T-A-S-T-R-O-F det hade varit. Bara tanken av alla tusen besvikna läsare när dagens inlägg inte dyker upp.
 Inte kul.

Jag vet inte varför men eftersom jag har känt lite av en frisör-Tom hype är på gång så jag förväntar mig en utvärdering av Malins kväll snarast möjligt :)

Slut på dag 2#

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ak

det gar ju superbra med din uppdatering har! Sjuktstolt! =D

2009-04-19 @ 06:37:23
Postat av: B

thx doll ♥

2009-04-19 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0