Dag 4#, "Bloggen tar över mitt liv"

Den har blivit mitt allt. Jag har kommit på mig själv ständigt tänkande (och pratande!) om bloggen. Varför finns det inget ord för ett bloggfanatism? Eller kom jag precis på ett? Bloggfanatism får duga for now. Jag fick en lust att åka någonstans. Precis vart som helst. Inte konstigt förresten när man har en syster som spelar gitarr till freakin' 1 på natten!!

Jag har även hunnit lämna blod för andra gången. KA-CHING! $$$. Haha, nääää inte riktigt ka-ching men väl 90 svenska kronor i blodkuponger (det låter helt stört, jag vet). Efter att sköterskan varnat mig att inte titta, stuckit mig den sjukligt stora nålen, och bett mig vänligt att återupta min andning så förslog jag att kombinera blodlämning med profosionell manikyr. En kanon idé tänkte jag men det kändes inte riktigt som att hon tog min förfrågan på allvar för hon började gapskratta hysteriskt. Grumpf. Better luck next time, säger jag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig du som lämnar blod :) undra när det blir min tur igen !

2009-04-20 @ 21:43:16
Postat av: Anonym

när dracula ringer

2009-04-21 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0