Dag 6#, "Sponge cake lemon twist!"

Vilken dag?! Jag och Malin tog en sväng förbi ak's cribb för att ta en närmare titt på lammen och vi blev inte besvikna. Men efter att jag berättat att min bror blev attackerad av ett får som skyddat sitt barn så tog vi det lite försiktigt i början. Det kommer massa bilder lite senare idag förhoppningsvis :)

Efter det åkte vi hem till mig och gjorde en sockerkaka med riven och pressad citron i som blev makalöst god och Malin fick en faboulicius manikyr av moui! Annat spännande som jag ser fram emot idag är väll bara Grey's ikväll. Kanske gör Malin mig sällis då också. Vi får se :)

Har du läst alla inlägg men får ändå inte nog? Titta då in på våran ledstjärna i bloggosfären,  ♥ Kenza ♥ här!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Bjorn, jag alskar ditt aktiva arbete men slang kenza i vaggen!!!!!

2009-04-24 @ 07:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0