Full Fart

Nu kan jag liksom inte rikigt hålla på så som jag gjorde för ett tag sen med att inget händer och att det inte finns något att göra, nej då blir det istället för mkt typ, varför är man aldrig nöjd? kan man inte hitta den där goa balansen'? Det är asgott att jobba och känna att man får gjort något och att man tjänar pengar, men då helt plötsligt finns det inte tid för annat!!
Plus att jag känner att jag inté har koll!  men det är väl sånt som löser sig...
5 dagars jobb denna vecka, det ni! inte så arbetslöst va? Tveten idag då.. resten Boa Vista mina kära vänner! Kliver in i AK´s värld...Det är dock inte klart än om det blir fortsatt jobb.. det får vi också se! hehe,...
men aa, som sagt hinner man inte saker, jag är en sån som blir så stresad av att inte hinna med småsaker, städa rummet, tvätta, shoppa... så jag får skriva det i handen!! :S och så undrar barnen varför man målar i handen? Ond cirkel det där....!

Idag dödade jag ett barn genom att sticka kniven i det, jag mådde inte ens dåligt efter.

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

jag mådde visst dåligt efter!


Okej, april april din ruttna sill jag kan lura dig vart jag vill!
Inget mord här inte

// Vic


Kommentarer
Postat av: O<3

Jobba på! Du behöver pengarna ;)

2009-04-03 @ 14:24:01
Postat av: Anonym

det ska vara O-♥

2009-04-03 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0