Glad Påsk!

Jag har precis hittat mitt påskägg, tog inte så lång tid, :D
Idag har det varit en väldigt bra dag, sjukt gott väder ju!!!! Har promenerat, tvättat bilen, Lisa har varit här, vi har varit ute med hästarna , hon ridit och jag kört, mkt nice :D
Sen blev det god mat här och nu ligger jag ute i solen igen... frågan är bbara vad man ska hitta på denna afton..? Hmm alltid samma sak.. ingen som vet tp. är sådär sugen på utgång faktikst...=/
men men, man vet aldrig, nu ska jag iaf göra mig i ordning och dra till Karin jag & Lisa ska börja där iaf s¨får vi se!
Herre vad varmt det är i soolen, måste nog ta mig in...

Dom senaste daarna har oxå bara varit softa.. lite jobb dock, det är ju inte fel.. jag å ak jobbade dock 2 timmar igår, dom var inte lätta, jobba dagen efter är aldrig en bra grej kan jag säga!
Sen har jg mest bara hållt mig utomhus! :D wiiiiiieeeee

Hoppas påskharen har kommit till er! påskpussar&kramar önskar Viktoria!


Kommentarer
Postat av: ak

Glad påsk på dig med! =D

2009-04-11 @ 20:32:37
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0