Hej

Vet inte vad som hänt här? Inte är det aktivt i alla fall! =S

I morgon är det dags att åka till blåkulla, aningen stressigt, är inte riktigt färdigpackad, men kvasten är på sin plats, aningen orlog för min katt bara, spydde precis. Hur ska han klara färden på kvasten om han mår ills? :S

Jobbade med barnen idag igen, jag varvar lite mellan barn, städ barn städ.. lite olika får jag säga.. har sina för och nackdelar bägge 2.
Idag var det mängder med bajs på dagis, vet inte vad som hände`? varje unge bajsade typ 2-3 ggr var :S ohhh nice

Det bli jobb igen, men 11-16, det är tider som jag gillar!, har ställt klockan på 8 ändå, måste ut och fixa påskris och sådär! viktigt viktigt! Dock har mina föräldrar glömt vart påskpyntet är sen flytten, inte okej! blir stressad av det!

Har även en hund att passa över påsk, Max är här :) dock var det första han gjorde att springa in och pissa!! :/

Nu har Malin vart här hos mig ikväll :D trevligt trevligt.. självklart pratades det om gamla tider också, man blir ju inget annat än nostalgisk... mycket har man varit med om säger jag bara.. konstigt att man glömmer så mycket så fort.

Japp, dettta var osammanhängande..
Nu är det bara en vecka kvar! ----- Australien! =) =S =/ =D

jahopp, och så vann färjestad SM-guld, jag bryr mig inte alls, men det finns det andra som gör.

God Natt // viktoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det finns folk som bryr sig!

God natt!

2009-04-09 @ 15:39:12
Postat av: ak

nä det är rätt illa med uppdateringen nu alltså!

2009-04-10 @ 10:28:19
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0