Hoho?!

Vad händer här?!

Ingenting uppenbarligen... Malin och Björn, Skärpning!

Hela Nasftd har legat lite på is dom senaste veckorna, inga möten på ett tag. Vilket är jädrigt skönt för min del, ett protokoll i denna resestressen hade inte underlättat kan jag tala om!


Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag och Viktoria sitter på planet mot Australien
 Det känns helt ok faktiskt. Helt jävla otroligt men bra!

Har försökt att packa, men det är inte så lätt... När man ska vara borta en månad är det endel grejer man vill ha med sig... Och så enorm är ju inte väskan.

Det som tar störst plats är ändå alla piller och skit som ska med, shoppade loss på apoteket för 580:-
Men både jag och Viktoria är väl förberedda för vad som helst nu tror jag.

Skavsår? Skavsårsplåster.
Matförgiftning? Typ 7 olika sortes botemedel.
Vilse i öknen? Vätskeersättnig och kortlek.
Hajbett? Plåster och tejp.

Vad mer kan man önska sig?!


Nu är det läge för mig att krypa till kojs för att orka jobba sista dagen på läääänge i morgon!


Förresten så kommer resan antagligen dokumenteras med filmkamera! Man har ju inte gått media för intet!

Over and out/ AK aka Australien ocensurerat?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha så jädra grymt :D

filmkamera om nåt hade ju varit sjuuukt lovely! :)

wiiie

2009-04-14 @ 00:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0