Mallanbrallan

Frisbeegolf och spräckta byxor (i grenen). Vad mer kan man begära av en söndag i mitten av april? Man skulle kunna begära lite mer värme och mindre blåst, men jag tänker inte klaga.
Helgen har varit stillsam för min del eftersom jag lagt fotbollen lite på hal is medans jag väntar på min remiss till <3doktorn. Hoppas det blir av snart för jag vill inte sitta still. Känner behov av att röra mig och speciellt nu när byxorna sprack. Känner att det var ett tecken. Så idag har jag bestämt mig för att åka longboard hem till mormor och morfar i Stora Höga för attt återgärda det tillsynes lilla (inte alls lilla!) hålet i byxorna. Beräknar att det kommer ta cirka 40 min att sparka sig dit. Sen bär det av till Torp för att se om jag kan inhandla någon slags vårjacka.

Så nu är det dags att värma upp och sen ladda mp3n med musik som går att lyssna på utan att man behöver byta låt var femte sekund.


Kommentarer
Postat av: b

wiii en longboard :) är du värd majsan ♥

2009-04-20 @ 15:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0