Mals

Tjingtjong har typ glömt av hur man skriver på en dator. Men nu har jag i alla fall kommit hem från vårt vackra grannland Danmark. Har vart där på träningsläger dock har det vart dåligt med träning i alla fall från min sida. Jag tillbringade min tid på det danska gymet och med att jogga på stranden (det var asgött iofs). Fick tatt mig ett dopp också, vet inte om det räknas det var ju ändå utomlands.
När jag kom hem så fyllde jag 20 och det var ju kul. Känner mig redan klokare!
Nu sitter jag här och tänker på mat för jag är jättehungrig men får inte äta eftersom jag snart skall till sjukhuset och bli opererad.




Jag återkommer kasnke senare om jag inte är för påverkad av morfin!

// MALIN

Kommentarer
Postat av: B

wiiii bruno is back in town ;)

2009-04-15 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0