Nasftd's Styrelsemöte 23/3

21.21 hos AK. Böna bjuder på bullar. Dock inte hembakta men nog så goda ändå!

Närvarande: Malin, Björn, Vickan och AK (4 minuter sen, sist till sitt eget hem. Illa.)

Björn öppnar mötet. Igen tydligen. "Jag öppnande minsann det innan du kom!"

Dagordning:
- Blogg
- Jobb
- Fika och Fysik
- Björn ej sig själv
- "Gissa sjukdomen"
- Övrigt:  
       -VIktorias angrepp på Kenza

       - AKs angrepp på Björn

       - Det är inte som förr

       - Cosmoquiz



V: "Bullens yttre är godast!"
M: "Nehej! Det i mitten är!"
V: "Det är det inte alls!"
...Osv...

Jobbat lite för mycket på dagis?

Blogg:

Malin: 2
Björn: 3 (Mäkta stolt!)
Viktoria: 2 ( Är lite bitter över att inte ha flest.)

16 unika besökare! Härligt!

Malins fylleinlägg finns inte med i hjärnbalken.

Vi har fått flera olika anonyma kommentarer! Fantastiskt tycker vi!

Björns inne- och utelista kommer att bli en onsdagstradition. Detta uppskattas från styrelsen!

Björn måste hitta någon som gillar Chai-latte som han kan hänga med. Kanske Sten som hänger utanför videomix? Sten, om du vill hänga med Böna, släng in en kommentar så fixar vi detta!

Design: Kanske Anna Andén vill fixa med designen? Hon har nyligen fräschat upp sin design!

Diskussion om Morris, som är nytrimmad: 
"Och så kommer han in och är glad! Han har ingenting att vara glad för! Han är ju skitful!" - Viktoria

B: "Han hade passat i bling-bling och diamanter."
M: "Nä, han är ju ingen lyx-tax!"

Hästhår = Själlöst hår enligt Björn.

Björn lovar att göra ett helhjärtat försökt med designen. Men lovar ingenting.

Jobb:

M: 0 dagar. "Skönt trappa ner efter 2 veckors intensivt arbete!"
Har varit på en intervju på posten. Lät bra. Inte helt omöjligt i alla fall.

Viktoria har varit inne på Luis Vuitton i Paris. Assnobbiga där tydligen. Oväntat nog.
"Det kryllar av asiater utanför."

"Vissa autentiska har fotografiskt minne och kan lära mig hela telefon katalogen utantill!" - V 
"Joo, fast jag hade nog hellre kunnat prata." - B

Björn viskar provocerande Kenza! Kenza! till Vickan.

Hur träffades B's Mamma och Pappa?
En teori är att M tog en överdos och P räddade livet på henne i ambulansen. 

Dom bodde på Hasselbacken förr i tiden. Då var det fiiina kvarter. Innan "blatteinförseln" började.

B: "Skulle du byta O<3 mot en lägenhet Viktoria?"
V: "Ja, helt klart! Där kan man ju investera!."

..tillbaka till ämnet...

B: 0 dagar.
Anställningsintervju den 3. "Jag är typ garanterad jobb". Äldreboende skift i Kärra.
Har tydligen "halva inne" på McD också. Henke drar i trådarna.

V: 3 dagar. Uppbokad på Tveten 3dagar/veckan fram tills vi åker.
Sökt annat jobb, men förväntar sig inget. Men "får inte säga så för Mamma."


Fika och Fysik:

Malins energi har dippat lite.
Uppskattar god fika! Nea ska baka på torsdag.

Kenza säger att B's frilla är "så 09!"

Björn dricker massa te! Inget fika, bara te.

Viktoria mår aldrig bra! Lite gnällig.
Fikar för att trösta sig. men mår illa av allt. Tränar lite men blir helt slut.


Björn ej sig själv:

Sjuk, kallsvettas, röker ovanligt mycket, röd om ögonlocken, lite deppig.

Malin rabblar upp alla varningstexter från ciggpaketen. Lite autentisk?

B: - Martin från BWO är en HST.
V: - Viktoria tycker att han är söt.


Gissa Viktorias sjukdom:

Symptom: *Ont i magen
                    *Illamående
                    * Yrsel
                    * Trötthetskänslor konstant
                    * Ont i huvudet ofta
                    * Svag
                    * Reumatistisk?
                    * Apatisk
                    * Sover dygnet runt
                    * Orkar vara vaken ca 6 timmar
                    * Halsbränna

Vad kan detta vara? Om någon där ute kan ställa en diagnos vore detta oerhört tacksamt!

Björn har ont i något organ i magen under revbenen. Kan det vara magmuskeln som är övertränad?


AK's punkt om Björn:

Björn säger A utan att säga B!

Detta är någon min lärare. Marja, lärde mig på redan Mellanstadiet, jag tror att det bottnade i ren och skär nyfikenhet, men det fastnade ialla fall hos mig och jag tycker det är fel att hålla på och vela!

Dessutom berättade jag någonting för alla i gruppen, och mitt i historien (som var väldigt intressant och viktigt), vänder Björn sig till Malin och frågar; " Vad tror du om en rosa sjal med glitter?!"  Inte OK!

Björn skäms lite och känner sig dum.


Det är inte som förr:

Förr var det en annan aura. Vi gapflabbade närvi läste upp föregående protokoll.

"Inte värt! Men tiderna förändras." - V 
(Viktoria vet inte riktigt var hon vill komma med denna punkten... )

Viktoria ska sova på molnen i natt. Eller hos O<3, men det är nästan samma sak!


Cosmoquiz:

Efter förfrågan lovar AK att lägg upp quiz från Cosmopolitan på bloggen.

Björn byter till sig tidningen mot att han löser detta. "Jag lovar!"

Hallå BK! Var är det då?!

Mötet avslutas och ordförande tackar för visat intresse!

Over and out/ AK aka ursäkta för försenat protokoll ännu en gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit dåligt uppdaterat tycker jag... Säger upp min prenumeration om detta upprepas!

2009-04-07 @ 01:33:44
Postat av: ak

Lovar att bättra mig! i framtiden ska jag uppdatera mycket mycket fortare!

2009-04-07 @ 10:12:06
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Viktoria

vem är den anonyme???

2009-04-07 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0