Vikariepoolen HALLÅ!

Det är som om det är ett tjockt lager runt min telefon där dom eloktromagnetiska vågorna från vikriepoolens telefoner inte kan ta sig in. Jag vet inte hur jag skall få dom att nå fram.
Jag känner en viss irritation över att vakna kl 07.00 (nästan exakt) och vänta.....vänta.... och vänta på att dom skall ringa. Jag liksom ligger där och telepaterar över mina tankar. Malin vill jobba, ring, ring, ring.

"Vi kan kissa dom i ögonen" Eller i munnen så kan dom inte ringa sen?"
- Men jag vill ju att dom skall ringa!
" Ja men då kan dom ju inte ringa nån"
Sen spårade samtalet ur.
Vi bränner upp hela vikarielistan och lämnar endast våra nummer kvar. Då får vi jobba ihjäl oss, precis vad vi vill.

Jag har hur som helst sökt cirka 5 jobb idag. Känner att om det inte nappar snart så får jag göra något dramatiskt, typ söka till Mc Donalds eller Burger king.
Man blir lite konfundersam när man skall söka jobb och det finns ingen att skicka ansökningen till, det känns ganska lovande.

 // MALLS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :) håll modet uppe mallan! bakning/fika @ my place imorgon??

2009-04-21 @ 16:59:09
Postat av: Anonym

Jag är på om jag inte skall jobba då, men hur troligt är det?

2009-04-21 @ 20:56:31
Postat av: Anonym

Jag är på om jag inte skall jobba då, men hur troligt är det?

2009-04-21 @ 20:56:45
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: b

ett hade räckt tror jag.

2009-04-21 @ 21:57:51
Postat av: Malin

haha men det blev fel B

2009-04-22 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0