We want your money!

Vaknade innan kl 6 av mig själv, känns som om min hjärna är inställd på att vakna runt den tiden varje dag, vet inte varför. Åkte bil med Nea ner till vårdcentralen för att ta ett blodprov till hjärtundersökningen nästa vecka. Gick fint men tydligen har jag fyllt 20 år och då kommer det att kosta pengar för mig. Hela kalaset kommer nog gå på ca 600 kr, nästan som en parkeringsbot. Fast nu kommer jag iallafall få ut något av det hela.

Ser förresten ut att bli en kanonfin dag därute. Har redan fått mig en promenad men snart skall jag i väg och jobba lite, alldeles här brevid typ på hasselbackens dagis i 4H. Det kommer nog få fort, hoppas.




"Man är inte vuxen försen man inte har några föräldrar kvar"


//Mallis


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg?? :O

2009-04-29 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0