Dag 3#, 'Whats the deal with...'

Hundcoach program?? Jag vet att det var typ 2-3 år sedan Cesar först kom till Sverige, och att den hypen är borta sedan länge men kan bara inte slita mig ifrån tv'en när jag ser att nästa program är Dog Whisperer. Jag märkte även att dom har valt att lägga reprisen av den svenska versionen efter. Damn?! Han är nästan i nivå med frisör Tom (ser du, nu pratar jag on honom igen??). Så jag tänkte att det bästa sättet att hedra honom var att slänga upp en fin bild här! Enjoy ;)



Precis nu fick jag en bild av honom i X-men.
Undrar vad hans superkraft skulle vara?

 

Och hur jag blev jag inte när jag fick se att Malin delat med sig av vad som händer brunosfären (för internt?). Anyway hoppas jag på att hon fortsätter att försöka blogga så mycket du kan. För mycket av B kan bli överväldigande, typ socker på sirap... Eller något i den stilen. Haha :)

Dagens visdomsord blir:

"Vi kan inte utföra storverk här på jorden. Vi kan bara göra små saker med stor kärlek"

-Moder Theresa

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0