Så, vad ska du göra nu då?

Vad ska du göra nu? Har du några planer alls? Vet du vart du ska? Vart man än går. Och om jag inte vet vad jag vill? Inga briljanta framtidsplaner, inga lysande visioner. Tänk dig ett A4 papper, har du gjort det? Tänk dig nu att det är helt blankt. Där finns inte ens ett yns av abstrakt dragna linjer helt utan mening eller syfte. Inga försök till att göra något så färglöst och beklagligt till någonting häppnandsväckande, vackert eller både och. Så för att fly ifrån distress i dess yttersta existens; vad bör jag företa mig med? Att avnjuta en eufoni av the 80's och smaska mariekex räcker förstås inte? Äh, watzeeevah!

     Grrrr...

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0