Ahaa!

Nu. Precis nu, fick jag för första gången på ett bra tag en riktig A-HAAA! upplevelse. Eller åtminstone tror jag det. Jag tror äntligen jag vet varför jag fått så dåligt gensvar ifrån mina jobbansökningar. Dom är ju inte mig?! Den här nya strategin är att göra ansökningarna så personliga och göttiga som det bara går. Men hur ska du kunna göra det oh högt ärade ordförande Björne?

Jo, du enkla, icke högkulturerade människa! Vad sägs om den här lilla, enkla men ändå eleganta avslutningen.

MvH Björn "fabulicious" Eriksson *

Och swosch, så transformeras ansökan till en apetitretare a lá BJ. Nu är det bara att vänta på resultat på min litterära omvändning.

Ciao alla läsare och åter igen ett stort grattis till Viktoria! :)

BJ "miss Stenungsund" Eriksson

cc1


* Naturligtvis är min avslutning copyrightad (dah, vad trodde du?...)

Kommentarer
Postat av: AK

Åh såklart är det detta som kommer göra det! Känner redan nu hur alla arbetsgivare därute liksom hajar till, och tänker den där Björn måste vi ha!

2009-02-15 @ 21:41:18
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0