Bekännelse

Nu är ni säkerligen många som undrar var protokollet håller hus?!

Det ska jag berätta för er, det ligger i Jörlanda, i huset jag har förpestat i en vecka.
Eller förpestningen var ganska koncentrerad under gårdagen, men jag i alla fall så har jag glömt blocket där och jag orkar helt enkelt inte åka och hämta det...

Men tillbaka till Fredagkvällen:
Jag hade laddat som ett svin hela veckan för Afterworken med jobbet. Men då ställs den in!
Jag, Amanda, Marika och Sara bestämmer oss för att vi inte tar någon hänsyn till detta utan ses hemma hos mig i Jörlanda och drar av en "Pyramiden" direkt, och detta kan jag såhär i efterhand tycka var lite orutinerat, med tanke på att jag bara hade en Rödvins-flaska som "passar till lättare kötträtter och fisk" på 12.5%. Ni som känner mig vet ju redan nu hur detta kommer sluta, men intet ont anande går jag loss på Lakrisshotarna och Ölen jag får av Amanda.




Denna bilden är tagen runt kvart över 11. Det säger väl allt.


Lördagen spenderades mesta dels i sängen, med en hink brevid eller i soffan med en pizza i knät.

Over and out/
AK aka aldrig-mer-röd-vin


Kommentarer
Postat av: viktoria

Hahahahaha!!!

Men halvtimmen innan var du allt pepp ;)

2009-02-01 @ 18:59:37
Postat av: B

anna-karin, anna-karin :/

2009-02-01 @ 20:36:53
Postat av: viktoria

Hahahahaha!

Du var väldigt pepp halvtimmmen innan annars ;)

2009-02-01 @ 22:24:26
Postat av: Anonym

du kommer dricka rödvin redan till helgen ;)

2009-02-02 @ 16:39:58
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: Beijong

Jag tror bruno har rätt :p

2009-02-03 @ 15:39:20
Postat av: AK

Hahah mm tiden innan detta var sjukt kul!



Haha! ingenting är omöjligt, men jag tror att jag satsar på öl nästa gång! ;)

2009-02-03 @ 16:06:54
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0