( )

Idag den 10/2 -09 har jag :

* gått upp
*Jobbat 8 timmar idag
* brutit av min nästan brutna nagel (aj)
* undrat lite varför vissa människor väljer att bli förskolelärare (vill inte göra något påhopp nu)
* funderat lite över mitt liv
* halkat i snön framför barn
*längtat hem  (vrf vill man hem när det inte finns något att göra?)
*funderat lite på varför ingen vill anställa mig när jag är så himla duktig
* suttit i bilen och låtsas att jag varit med i tv     ...   mm jag erkänner
* tackat mina föräldrar i tanken för att dom var grymma å planerade så att min 20årsdag skulle bli en fredag, (nejnej, jag är inte alls född fem veckor för tidigt!)
*haft ont i magen
*blivit orolig...
*fikat
*tränat
*kommit fram till att utan vissa människor i mitt liv hade jag inte varit mkt för världen
*kramat pappa
*blivit kallad för malin typ fem ggr på jobbet utan att orka säga till
*suttit och stirrat tomt framför mig, sen undrat hur mkt tid man egentligen lägger på det?
*bloggat
*skickat sms
* suttit vid datorn
* och såklart undrat vad som är meningen med livet.

Någon som känner igen sig? En vanlig tisdag i februari i Viktoria SVenssons liv, roligare än så här blir det inte!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det där med att låtsas vara med i TV får vi göra nåt åt. Kolla din mejl och aktivera. P & K

2009-02-11 @ 12:08:49
Postat av: AK

Men det var en ganska händelserik dag iaf! =D

2009-02-11 @ 12:27:24
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0