Farmor & Fylla

A och ni som kände min farmor vet att det där inte klingade gott.
Men i mina drömmar beblandas dom hej vilt.
Efersom jag hade en otrolig sömnbrist efter i natt så bestämde jag mig för att lägga mig igen efter att ha sett till attt mina hästar fått komma ut med mat & vatten.
Jag somnade gott i mammas säng, ville inte ta min eftersom jag i dessa dagar har en hantverkare gåendes utanför.
Och jag började drömma... Som vissa vet förr, så hade jag en period där en återkommande dröm var att jag var aspackad... den fick en comeback nu! Och någon som också  dyker upp titt som tätt i mina drömmar är kära Farmor.
DEn här gången fick dom slås ihop, jag skulle hem till farmor, självklart var det fikadags! Vi skulle fika ute i trädgården, så hon ber mig snällt att bära ut glasen, visst farmor! bara det att jag kan inte, jag är ju för packad! jag ser knappt glasen och tappar dom gång på gång! :S det där var verkligen jättejobbigt... tack & lov tror jag inte farmor märkte något.. phu!

Idag är det ju söndag IGEN. har precis tagit en härlig promenad med mamma :)
helgen var väl okej :) jättehärliga kvällar både igår och i fredags! 
Tack för att ni finns, och för att ni förstår! <3
för övrigt har väl helgen inte varit så ball... känns som mitt liv är en snigel just nu som fastnat för att det är för torrt...... typ.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med att ditt liv är som en snigel som sitter fast haha kan ju inte vara jättepoitivt. Tack för igår

2009-02-08 @ 17:46:08
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: viktoria

det är det inte heller...

2009-02-08 @ 19:14:32
Postat av: BJ

nu blev jag verkligen munter :/

2009-02-08 @ 23:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0