floooow


Vanligvis brukar torktumlaren användas, men inte idag. Ville krydda vardagen lite så jag improviserade ihop en torklina utav benskyddstejp. Man tager vad man haver.

Jag har sökt en hel del jobb idag, säkert 4 stycken. Tänk er att åka runt på en gräsklippare hela sommarn? Då kanske ni förstår min desperation.
 Efter att jag sökt just det jobbet kom jag på att jag är ju gräsallergiker. Jag lär ju inte dö av det liksom.
Har även lyckats med konsten att sträcka min högra bröstmuskel vilket känns näst intill omöjligt. Fråga aldrig hur jag gjorde, hade ju vart kul om man kunde lyckas med lite vanligare saker.
Känner mig rätt stiff!


// M

Kommentarer
Postat av: BJ

påminner lite om morakniven i Vickans radio haha :p

2009-02-17 @ 22:19:53
Postat av: malin

haha ja verkligen

2009-02-18 @ 08:13:29
Postat av: AK

hahah bra där!

2009-02-18 @ 11:08:30
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0