Fredag den 13:e -- Min dag! :D

Grattis till mig själv passarjag på att säga.
Vips så var man 20... och nu har jag redan hunnit vara det i över en dag!! här går det undan!  Pension nästa? Wiiiiie längtar redan.. men ska försöka ha lite kul där i mellan...
MIn mamma säger alltid att det är nu det roliga börjar... får se om hon har rätt...? Känn ingen press mammsen, men nu har jag skyhöga förväntningar på livet!
Jag känner mig... inte direkt så mkt äldre... Mest trött nu..
det har jag iofs varit hela dagen inget jag gillar, men det är vä åldern som tränger sig på, orkar inte lika mkt som förr. :/
Bra dag idag, blev utklädd, kidnappad till systemet osv.. bilder kan nog komma upp snart. sen middag å så ikväll med alla dom som betyder mest för mig <3
Nu har jag precis tagit en kvällspromenad i månskenet då jag följde emil hem, :D Niiiice
nu vill jag mest sova, det ska jag göra nu.

Tack alla för alla fna presenter och all uppvaktning, ni är BÄST! :D
Grattis
till mig igen... och nattnatti pussar! från viktoria, 20ÅR!!

Kommentarer
Postat av: AK

Grattis ännu en gång! =D

2009-02-14 @ 15:21:27
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: B

grattis! ♥

2009-02-14 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0