Fredag

Okej Björn, kärlek från och med nu <3 Inga mer påhopp! :)
Jag Viktoria har typ varit sjuk denna veckan :( jag säger bara en sak, jag skyller på Dagisbarnen! Konstigt att jag blir sjuk när jag sitter och äter med snoriga, febriga barn... ehh nej. Men vad gör man inte för lite pengar. Wiiiie fick lön igår, den är slut! Jag tackar !
Så har inte mkt vettigt att skriva, har mest vilat dessa dagar, sovit, vilat, haft ont i huvudet och varit grinig för det.
Fast var ju i stan i onsdags med Julia! väldigt kul! vi mådde skit båda två, men roligt hade vi :D
Mötte b.l.a en kvinna på Burger King som verkligen trodde jag var lantis, visst det kanske jag är  men halllå! Hon ba: " HUr gör du när du ska hem?, Hoppar du bara på första bästa spårvagn och hoppas på det bästa eller?" Hmm, kan hon ju tro! SEn fick vi en P-bot. HALLÅ! Björn& Ak det är  inte alls gratis att stå på Heden! det kostar ju 400kr :@

Nu är jag trots min sjuka sjukt laddad för imon! :D Wiiiie!
Nu ska jag vila upp mig, Umgås lite med Olof Som för övrigt gott folk nu är ARBETSLÖS!
haha, jajjemen, hoppsan! Gokväll! Pusspuss/Vic

Kommentarer
Postat av: BJ

2009-02-28 @ 01:44:24
Postat av: BJ

Aaah, bara kärlek :) Men gratis att stå på heden är det bara på söndag eftermiddagar :p

2009-02-28 @ 01:47:08
Postat av: ak

haha nääe fy satan va surt! ;D

2009-02-28 @ 14:56:34
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: ak

haha nääe fy satan va surt! ;D

2009-02-28 @ 14:56:46
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Marie ak-mamma

Hej!

Tack snälla Björn för den jättegoda Tigerkakan som blev över efter ert möte!

Alla i huset hälsar och tackar!

Du borde bli konditor!

Ha det så bra

Marie

2009-03-01 @ 15:19:11
Postat av: BJ

Jag vet :))

2009-03-01 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0