Full fart

Gick upp 06.30 idag för att köra Viktoria till jobbet. Ja där har ni sannerligen en som får jobb. 
 Igår var vi i stora staden och hälsade på Jenny. Hon bor i sin kompis 1,5a medans hon är ute och ser sig om i världen, om jag fattat det hela rätt. Lägenheten låg väldigt mysigt men jag och Vickan kom rätt snabbt fram till att ingen av oss hade velat bo så. Det är för mycket runt omkring i stan hela tiden, ingen stilla tystnad eller lugn där inte(gnisslande spårvagnar osv). Men Jenny hon stormtrivdes. Satt i köket/vardagsrummet/kontoret och pratade och pratade och pratade. Det finns mycket att säga om allt. Jenny ritade upp en fin mindmap som gjorde det lite lättare för oss att förstå vissa komplicerade förhållanden, eller var det förhållanden? Whatever det kunde bli eller så kanske.
Sen när det var dags att åka hem lyckades jag och Vickan faktiskt ta oss hela vägen till Stenungsund utan att komma fel, lättnad. Egentligen är det ju ingen av oss som tänker.



Nu börjar tröttheten smyga sig på här men jag skall trotsa den. Snart dags att åka till Kungälv, huuuah!


//Malin

Kommentarer
Postat av: B

Jenniiiii :)

2009-02-12 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0