Grått var ordet

Man blir ju inte munter av att titta ut. Ursäkta Viktoria kan inte hålla med dig om att det är vackert ute nu. I alla fall inte här i Stenungsund, det blir gråare än någonsin. Blir så trött på folk som inte gör sitt jobb när dom har ett. Dom skall för tusan vara glada och jobba flitigt. Nu är det det kära snickarfolket jag pratar om. Skulle vart här i onsdags och bytt fönster i lägenheten, har dom kommit än? Nej ! Inte okej med tanke på att jag redan i söndags ställde soffan mitt i lägenheten och ni som vart här vet att den inte är så stor. Har levt i en missär i snart en vecka. Okej dom kanske har varslat bort snickaren som skall jobba här men jag är trött på att gå upp FÖR tidigt varje dag och tro att det skall komma någon med ett stort fönster in genom rummet.




Jobba i Uddevalla nästa vecka? JATACK !

// MALLAN !

Kommentarer
Postat av: BJ

uddevalla? :|

2009-02-08 @ 00:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0