Hemma bäst!

Jag gjorde det igen :S Satte mobilen på ljudlös... hmm, ville bara inte. När jag vaknade hade jag ett så vackert missat samtal från vikariepoolen... men jaja, jag känner faktiskt mig inte dum där inte.
Istället har jag haft en go dag här hemma! tatt ut hästar, bakat semlor, städat mitt rum, mockat, tvättat bilen... å klockan är bara halv 3! Senare blir det också hem till Emil troligen och bjuda på en semla, det blir träning, nasftdmöte och hem till Olof! Vem vill jobba när man kan göra allt det här isälllet? :)


Jag saaaknar skolan... :'(

Ni vet vem

Kommentarer
Postat av: BJ

Jag tror du har glorifierat bilden av skolan. För skolan söööööög haha ;)

2009-02-03 @ 15:40:15
Postat av: viktoria

Skolan var mitt allt och utan den vet jag inte vem jag är :S

2009-02-04 @ 22:25:49
Postat av: B-iaaatch

Men hallåh!? Du är Viktoria! :) puss

2009-02-04 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0