Myyys

Älska snö! <3
Det är ju helt underbart när man vaknar och tittar ut och får se att det är alldeles vitt ute! :D
Tycker det är lite tråkigt att det är så få som är arbetslösa eller bor så långt bort för jag hade gärna varit ute och lekt i snön, fått åka lite pulka, göra snöänglar osv! Love! men men..... :/
Inget jobb denna dag heller! fast jag skulle ljuga om jag sa att jag är besviken över det...Det är jag inte.
Men då sitter man här igen , hemma , ensam, med mina katter, som har fått (ursäkta) typ damp eller något, för dom skenar runt runt och fräser för fulla muggar, jag har redan slängt ut dom allihop en gång, detta resulterade i rivmärken på min mage :(
Jag funderar lite på planerna för dagen,..? Och kvällen... men än vet jag ingenting. Lite seeeegt, hade gärna haft något att se fram emot. Jag & Mammsen är iaf själva ikväll då pappa är i fjällen så vi ska köpa hem lite hämtmat och gotta oss, alltid något :) Sen vet jag att jag ska hämta ved, ge hästarna middag , kvällsmat, mocka, och gå ut med hundarna, så sysslolös är jag ju inte riktigt...
Nu ska jag nog faktikst försöka skriva ett asbra Cv som jag ska bomba hela världen med! Dom ska inte kunna nobba miiig!!!! Here I come! PUssspuss // Viktoria!

Kommentarer
Postat av: BJ

jag gillar inte snö :'( Kunde inte gå ut på hela dagen!

2009-02-08 @ 00:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0