Nasftd's Styrelsemöte 16/2

Närvarande: Björn, Viktoria och AK
Frånvarande: Malin
Anledning: Sjuk, mår illa och ont i huvudet.


Björn välkomnar alla och öppnar mötet.

Vi börjar med att utföra ett uppdrag off the record.

Dagordning: 
 
- Blogg
- Jobb
- Fika och Fysik
- Björn ej sig själv
- AK's Winerbröd
- Övrigt
   * Björns Punkt
   * Viktorias Punkt


Blogg:

B: 2
V: 3
M: ?

Bloggande flyter på bra!


Jobb:

V: 2. Ska desstuom skicka ut 50 cv. Och känner sig lite nervös: "Tänk att inte få ett enda svar, hur värdelös känner man sig inte då?!"
B: 0 och har "inte möcket att säga."


Fika och Fysik:

AK + Vickan ska träna upp formen till Australien-09. Kanske fundera lite på matintaget också. Nu är det slut med fika tre gånger om dagen och bröd till frukost, lunch, middag, och kvällsmat.

På tal om Australien; "Asså, jag kan inte ha möte med Malin själv, hon är så jäkla skum! Seriöst alltså! Höhö". - Björn

Björn fortsätter med bantningen, med lyckat restultat! Men Nasftd är en smula oroliga för B's fortsatta hälsa.

Viktoria tränar, men skulle behöva halvera maten.


Björn ej sig själv:

"Jag har grus. I ögonen". - VIktoria

Björn har på sig en jättefin gul tröja och har så mycket lotion att han är alldeles hal!

Har ett nagelbandsbalsam med Eukalyptus.

Vi har väldigt svårt med uttalet; Epukalyptus? Eupakalyptus?

Björn tänker baka Mariabullar till nästa möte.  Vi längtar redan!

Sitter och provocerar Våfflan (eller var det Hitler?) med kattliknande ljud;  Graaau! Graaau!
Detta är något som måste upplevas!

Björn har inte betalat in anmälningsavgiften till högskoleprovet!
Vi blir grymt besvikna!
"Fine, då gör jag väl när jag kommer hem då!"
"Det är försent Björn!"
" Rackarns!" (Men något säger mig att han inte menade det, är lite svårt att lita på honom när han sitter med ett leenede likt Gollums.)


AK's Winerbröd:

Blev uppringd av en försäljare från motorlotteriet. Säger bestämt tack men nej tack.
"Nej! Jag har inte råd, jag ska till Australien och måste spara varenda krona!"
" Oh, ska du till Australien? Där har jag varit!"

Tills sist låter jag mig på nåt vänster bli övertalad en deal; Försäljaren, eller Mikael, bjuder mig på fika och vi byter nummer.
M: "Amen vad bra, då ska vi bara gå igenom det formella först"
AK:  "Men vadå har jag köpt en lott nu?"
M: "Ja det blir nog bra."

Så nu blev jag 99kr fattigare men en fika rikare.

B: "Det var det sjukaste jag har hört!"
AK: "Sjukare än med XXX?"
B: Nä, men det är det inget som slår."


Björns punkt:

Ska fila ner vänster ringfinger-nageln när han kommer hem. "Den är vass."

Har bestämt sig för att bränna sina sista slantar på kläder. Har aldrig köpt något inne på NK. "Jag ska gå in där och ta den dyraste T-shirten. Och sen så ska jag hänga med BRÄTZEN."


Viktorias punkt:

Viktorias stora fråga för kvällen:

"Hur blir man någonting i världen?"
"Allting kändes möjligt när man gick i skolan, då var allting möjligt. Men nu, hur ska man kunna bli till exempel  USAs president?!"

"Förr jagade jag mitt livs tåg. Nu sitter jag på spåret och väntar på att bli överkörd av nästa tåg."

Känner sig allmänt  mobbad av arbetsgivare.

AK: - Har du något mer att säga?
V: - Jag har sagt mer än nog. 
B: - Verkligen! 

Björn tackar för visat intresse och avslutar mötet nynnandes. 



Over and Out/ AK aka "snart helg igen!"


 


Kommentarer
Postat av: Beijong

Jag förväntar mig en uppdatering efter din blind-dejt!

2009-02-19 @ 17:22:02
Postat av: Viktoria

haha! det där med malin/björn var kuuul, björn lät seriös! ;P Annars håller jag med björn!

2009-02-19 @ 21:22:21
Postat av: malin

Så det var påhopp på mötet ?

2009-02-19 @ 21:45:15
Postat av: BJ

haha! Mm-hmm ;)

2009-02-20 @ 11:32:24
Postat av: AK

hahah jag lovar!

2009-02-23 @ 15:13:43
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0