Numb1

Haha nästan så jag skämdes över mig själv idag. Jag hade inget att göra eftersom det är ute att vikariera denna veckan så jag tog mina halaste skor och gled ner till biblioteket. När jag kom dit såg jag att den stora träporten var nedfäld, tusan. En halvtimme för tidig var jag också. Ja men det var bara att slå sig ner i soffan bredvid dom andra arbetslösa pensionärera och vänta. Under den långa väntan hann jag läsa både st tidningen och dagens nyhter hela två gånger om. Redan fem minuter innan portarna slogs upp började gubbarna oroligt resa sig upp och kolla om det inte snart var dags för att traska dram och hänga på låset. Jag är inte den som är den utan ställde mig fint längst fram och riktigt väntade på att få gå in i den förtrollade och tysta miljön ett bibliotek kan erbjuda. Blev dock lite besviken över att Peter M inte jobbade. Är ju lite utav hela nöjet med att låna böcker. Jag var alltså number one in vet inte om någon kan toppa det riktigt.
Har även börjat virka idag. Så beställningar går att skicka till mig [email protected] , ni får betala garnet själva, resten gör jag. Deal ?


// Mallanbrallan

Kommentarer
Postat av: viktoria

mn du, peter M var ju visst där, jag såg honom!

2009-02-05 @ 16:51:49
Postat av: Anonym

Jag tror jag vet varför jag inte hittar någonting på bibloteket! JAG AVSKYR GAMMAL MUSIK!? :@

2009-02-05 @ 20:43:02
Postat av: malin

va? hur tusan kunde jag missa honom? var ju ändå där några timmar

2009-02-06 @ 09:54:50
Postat av: viktoria

Ja, jag såg honom det första jag gjorde typ!

2009-02-06 @ 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0