Och så var det söndag igen...

Hoppsan, värst vad fort denna vecka gick, här bloggas det inte flitigt, jag tänker då inte missa fikat på tisdagen så nu gäller det, fikan är ju nämligen något av det bästa som finns i vardagen!
Jobbade ju tis, on, tor, Phu men aa, det gick ju bra, så som jag skrivit tidigare fick det bli en ledig dag på fredag, dom ringde inte ens så jag behövde inte ens gå runt med dåligt samvete :)
Som bestämt tog jag mig till Malin, via cykel faktikst *stolt... Dock cyklade jag vilse på vägen dit :S Förstår inte varför, har ju ändå varit där ett par gånger om man säger så.. men kan väl bara konstatera att man ser allt med helt andra ögon från en cykel än från en bil! Tillslut framme iaf :) Fick en go dag med Malin, en sväng på torget, sitter aldrig fel, vi shoppade loss på apoteket, dom har bra grjer dom, allt man kan behöva! Själv fick jag köpt mig en nagel-knipsare, har letat så despterat efter en här hemma sen vi flyttat så nu fick det vara nog! KÄndes riktigt bra.
Hem till Malin, hon gjorde mumisga pannkakor till oss som vi satte i oss efter godiset vi ätit :D Samtidigt som vi kikade på den extremt bra filmen, "Nära & KÄra" Den är ju bara för underbar!!  Bra dag
Och hmm, har lite haft svårt att bestämma mig ifall jag ska ha mobilen på ljudlö eller inte inatt... beslutet blev tillslut att det får bli ljudlös, jag vill inte jobba imorgon, nä! Plus att jag har en del andra saker att utträtta, vill shoppa, har märkt att man lätt hamnar efter med det när man jobbar för mkt, visst, lönen var inte stor, men den ska spenderas! Det bara kliiiiiar i fingrarna på mig att få shoppa loss ordentligt! Så när ska man inte hinna om på en perfekt måndag?
Nöjd med mitt beslut tackar jag för en bra helg på många sätt & Vis <3!

Nattipussar Viktoria


Kommentarer
Postat av: BJ

shoppa är det bästa som finns! :)

2009-02-03 @ 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0