Pånyttfödd! ... eller?

DEt är måndag igen ch helgen är förbi, jag är faktiskt tacksam, det här var en utav dom värsta helgerna på länge! Som jag bittert skrev tidigare var jag typ ensamast i världen denna helg :( och en väldigt deppig känsla kom över mig. men fredagkvällen räddades av emil och en bra film! :)
Lördagen däremot, behöver jag knappt gå in på, jag säger bara, det gick över styr. Jag nu, 20år fick mig allt en redig karatefylla, blir alltid lika förvånad när dom kommer!  vad hände liksom? mm... men men, jag står för det och tänker inte gå ner mig för detta! Även om min kropp kanske inte instämde riktigt. DÅ menar jag, söndagen! Den behöver inte gå till historien, Fy fan! Jag kan faktikst ärligt säga att jag aldrig varit så bakis förut, och då undrar jag, är det åldern som tar ut sin rätt? Jag blev nämligen grymt besviken över att den inte sammarbetade bättre med mig än vad den gjorde! Jag önskar nästan hellre jag vore död, i alla fall fram till 2-tiden, då gick jag ut på en underbar promenad med Karin i den oförskämt fina vädret! :D Niiiice. Jag överlevde och kände mig som en bättre människa efter.
Sen till dagens händelse, Kinabuffén i GBG, Björn hämtade mig  eftersom jag tyckte det var säkrast att jag inte satt vid ratten. I stan mötte vi Upp Ak och tog oss till Kinan, blev en grymt bra kväll.. jag började något stapplande äta lite mat, över gick sedan såklart till hets, det var ju buffé (ät så mkt du kan för typ 80)  för jösse namn! Och där någonstans efter 2 överlassade tallrikar och en liter dricka (Under dagen hade jag redan smällt i mig ca 15 l utan att släcka törsten det minsta) så känner jag hur jag blir en ny männsika! Det var underbart och så  jävla  glad blev jag! jag började skratta okontrollerat, (kan intygas av björn och ak) och vet knappt vad jag ska ta vägen... JAg mådde typ bra igen! :D
Underbar kväll..! tack för det!

Nu mår jag dock lite sådär igen.. vill inte klaga men, Olof tvångsväckte mig kl 5, jobbet ringde kl 7,  och nu efter denna hårda arbetsdag, så är jag lite sleten, jag mår illa :S magsjuka?! eller en eftersläng från helgen?
Snart väntar iaf en sspiinningcykel på mig.. och nej, jag längtar inte.  Jobb imon igen!
Puss på er! / en snart nykter och välmående Viktoria hoppas jag


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vet redan att den kina resurangen är den bästa i stan, altså haha :D

2009-02-23 @ 17:07:37
Postat av: B

china palace äger :)

2009-02-24 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0