Snön faller...

Och jag blir lika glad som vanligt! Snön höjer ju livsglädjen några snapp åtminstone!
Vikariepolen ringde i morse,,, svarade dock inte, hade kunnat tänka mig att jobba idag faktikst, Februari har ju inte varit höjdaremånaden... men nu var det så att hovslagaren skulle komma så någon är tvungen att vara hemma, och ja, då får jag ju offra mig i den här familjen.
gick trots detta upp kl 08.15! Ut i stallet och greja, hovslagaren kom , julia tittade förbi, sedan tog jag mig ut i skogen med min kära häst! trevligt och såklart extra mys med snön! :)
sen har det inte hänt så mkt.. ska iväg å träna nu, ska bli gott, men kan inte andas ordentligt :S får gå till min respirator nu, eller vad heter det?
Sen träffa Nasftd :D här hos mig.. japp det var min dag det! -hoppas eran dag var bra!
Puss på er/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0