tråk tråk tråk

 Hej jag heter Viktoria och för tillfället känns allt skit.
Det är helg , alla är glada, förutom jag, för det första är det ju ingen skillnad för mig. Och visst det är fredag men det finns inget att göra! :( Jag vill jättegärna göra något!  Men nänä, då ska alla bort! På en och samma helg! det suger ju! Har verkligen frågat dom flesta, helst vill jag dricka, men kanske utgång imon, så får väl hålla mig, om nu inte det också skiter sig. Som det ser ut niu blir det väl , jag, en flaska vin, kanske lite tröstätande godis. Möljigtvis en penna och papper med några bittra texter ihopknåpandes av mig angående om hur livet kan vara bitter ibland. Kanke tar ett kik på den uppmuntrande filmen "när lammen tystnar också" Den borde man visst ha sett.
Vart är pulkaåkandet liksom? Och vart är alla människor, jag känner mig faktikst ensam och enoooormt uttråkad!

Hejdå / Vic

Kommentarer
Postat av: AK

det blev an bra avslutning på helgen iaf:)

2009-02-23 @ 15:16:00
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0