Klättra på glammskalan!

Bara för att man inte har något jobb eller särskilt mycket pengar så behöver man absolut inte se fattig ut. Under dagen som gått har jag kikat runt efter en klocka som speglar min själ och här är de 3 mest tilltalande!

~1


Glitter, glitter och mera glitter!? Vad mer finns att säga om D&G's bidrag?
Utstrålar damklocka, men vad gör det.


~2


Guess klockan är nästan helt intill täckt av vad som skulle kunna vara äkta *bling, bling* (nu är jag ju fattig så antagligen inte...men det måste man inte säga!)

~3


Ytterligare en Guess klocka som är mer än tilltalande.

Dom är inte listade i efter vilken jag gillar mest eftersom dom är göttigt glammiga allihopa. Så därför ser jag gärna att ni hjälper mig plocka ut en vinnare :) Din åsikt kan vara avgörande, så gör dig hörd! ;)

Det var allt för idag. Ciao!

BJ "b-once" Eriksson

*♥*  B-once  *♥*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0