Rubrik!

Nu är det gått X antal veckor och jag är fullständigt utråkad. Igen. Och jag vet att det finns massor av saker som jag skulle kunnda göra här hemma. Men hallåååååh?! Vem vill/orkar hålla på och göra massa tråkiga saker på sin lediga dag. Egentligen borde man rusa upp ur sängen med en oemotståndlig livsglädje och INTE tvinga slänga sig ur sängen (det låter lite konstigt men kroppen vägrade!) och få nattduksbordet rakt i huvudet. Jag landade dessutom handlöst på golvet.


,




Min dagliga aktivitet har nästan blivit att baka. När jag väntade på bussen i kungälv smet jag in och värmde på WILLY's och fick syn på ett recept till världens göttigaste gifflar. Det var nog dagens riktiga ljuspunkt. Eller var det när jag kom hem och dansade runt i mitt rum till Danny's skiva, Set Your Body Free? Eller var det när jag drömde att jag hade en liten enhörning som kunde prata och som bodde under min säng på vägen hem? Och eftersom hästar inte har någon själ, så därför har jag bestämt att enhörningar inte är en slags häst.

Det enda som hindrar mig ifrån att göra allt jag vill är att jag inte har massa pengar att bränna. Jag menar hur jädrans lycklig skulle jag inte bli med en sånn här?


...

Lycka i en liten, dyr förpackning...


Det var nog allt jag har att klaga på för idag. Blir kanske en uppdatering imorgon också om jag eventuellt bakat vaniljgifflar som jag velat göra i några dagar :)

Ciao!

...

Enhörningen är stand-in för Queer Eye killen i cowboy hatten ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom och tryck in några vaniljgifflar genom mitt brevinkast !

2009-02-12 @ 08:04:34
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: BJ

yes ma'm! ;)

2009-02-12 @ 10:41:09
Postat av: AK

du har sanerligen haft en hård dag BK!

2009-02-12 @ 15:41:55
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: B

I'm a busy man!

2009-02-14 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0