Det var sista gången...

Okej nu har jag bestämt mig. Idag var absolut sista dagen jag bakade när jag gick hemma HELA dagen. Det slutade med att jag åt upp nästan hela rulltårtan och typ 1/4 del av tigerkakan, shame on me! Jag brukar alltid ta popcorn när jag bakat för som substitut för allt socker, smör och grädde som ligger dold i diverse bakkreationer. Och när jag inte kunde hetsäta min påse popcorn så blev rulltårtan lidande, eller jah... uppäten. Den må varit utsökt men jag mådde verkligen illa när den (nästan) var slut. Tror jag var några sekunder ifrån att spy på träningen. Inte kuuuuul.



B-once


 - A Diva Is A Female Version Of A Hustler...



Så nu sitter och jag och dricker cola (light förstås?!, daaah!) och glassar med Beyonce. Hon kanske behöver en till stylist? Ja, tack! Dessutom har jag märkt att jag nästan konstant tänker på China Palace buffén. Rackarns vad gott det kommer bli! Så dagens slutsats blir helt enkelt: Ingen mer bakning innan någon köpt popcorn (inga undantag!!), försök att sluta tänka på kina mat och för guds skull; skaffa en äckligt tidskrävande hobby.


Ciao!

B "missy bizzy" Eriksson

cc2

Kommentarer
Postat av: AK

hahah rackarsn! men nu är det bara 3 dagar kvar till buffen! De DU!

2009-02-19 @ 15:50:18
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: BJ

hejdlöst göttigt :)

2009-02-19 @ 17:20:24
Postat av: Fru Svensson

Du kan få mina popcorn, för det blev 950 kr hos tandläkaren efter måndagens hetsätning!!

2009-02-20 @ 11:53:06
Postat av: B

Wiiiii! Gratis popcorn :D

2009-02-20 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0