Blaj

Jag borde ha lagt mig nu.. men aa , har man arbetslösa rutiner så har man!
Är dock väldigt trött nu..
Jobbat fr 7.30 till 16, hem och käka, sen blev det lite snowboardåkning i Alebacken med Johansson! Vi skulle planera vår 20 (40) års fest!! så vi slog två flugor i en smäll! Det här kan nog bli bra.....              =)
När jag kom hem hade mina hästar av någon anledning slitit sig från min kära far så det blev ut i skogen och jaga skenande och uppjagande hästar... Jippie!
Nu är  i allafall dom i säkerhet.. så jag kan sova tryggt.
Ska göra det nu, ska ju snart upp och jobba igen! bara 4 dagar kvar... hehe, mkt annorlunda ställe jag är på nu faktikst! Väldigt pedagogiskt.... aa skit samma, orkar inte förklara, så är det iaf! Men dagen idag gick rätt fort så det är bara att hoppas på att morgondagen ska göra detsamma!
Jag hade verkligen inget vettigt alls att skriva ikväll så det här blev ju tråkigt.. :(
Råkade hamna framför tv:n och ett program om vanvårdade hundar.. not nice! :'(
BLÄÄÄ

men aja, god natt gott folk, roligare än så här blir det inte!

Inte alls mig själv......

/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0