Det är över nu

Stress stress stress....... Och så bara Poff! Alla förberedelser, allt planerande, och sen vips så var man snart 5 dagar in på 2009, tycker det är lika jobbigt varje gång, och jag vet inte varför, separationsångest?
Rädlsan för att lämna något,...
A jag vet inte ritkigt, men det lyckas alltid infinna sig en något nedstämd känsla hos mig vid denna tidpunkt på året i alla fall... Julafton har kommit och försvunnit, sen Nyår också! då blir det liksom bara för mycket! =/
Men det går ju inte att bromsa tiden, bara att gilla läget.

Har en jobbig känsla av att livet måste tas tag i också, kan inte bara "vara"  så här längre.... vill resa.. vill iväg. Vill se något annat... Mmm mer sånt 2009 taack!

Idag var en dag som försvann.... :S


men härligt att det finns likasinnade ;)

Sms - konversation

- Gör du idag då?
- Föröker överleva...
- Från vadå?
- Jag är deprimerad!

smsar med nästa person...

- Nej, jag gör inte så mkt, julia är här...själv?
- nej, jag gör inte mkt alls, är allmänt seg & depp...

Får väl skylla på att det var söndag eller nåt! det hänger i luften!

Säger bara ojojoj, vissa människor kan då hetsa upp sig, och vet ni? Sånt skrämmer mig :S

NAtti / Vic


Kommentarer
Postat av: AK

hahahah! =D

2009-01-05 @ 19:35:19
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

munter jökar det där :p

2009-01-06 @ 01:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0